dla nowych klientów
OBSŁUGA KLIENTA
Pamiętaj aby adres info[at]iptvpolska.pl dodać do uluionych. Staramy się odpowiadać najszybciej jak to możliwe. Jeśli przez dłuższy czas nie otrzymujesz od nas wiadomości oznacza to, że emaile lądują w SPAMIE.
Najczęściej zadawane pytania:
Dlaczego nie działa? – Za nim wyślesz takie pytanie, prosimy o sprawdzenie daty ostatniej płatności.
Nie mogę zalogować się do panelu: – Panel klienta został wyłączony.
dla aktywnych klientów
DZIAŁ TECHNICZNY
Przed wysłaniem wiadomości koniecznie, sprawdź swoje połączenie internetowe. W 95% usterka leżała po stronie dostawcy internetowego lub aplikacji SMARTIPTV.
Jeżeli linia nie działa, zainstaluj apliakcję GSEiptv na telefonie, wklej link m3u i korzystając z sieci komórkowej uruchom aplikację. Jeśli GSE odbiera, zresetuj router i telewizor oraz wgraj nową listę na serwer siptv.