dla nowych klientów

OBSŁUGA KLIENTA

 

Pamiętaj aby adres info[at]iptvpolska.pl dodać do uluionych. Staramy się odpowiadać najszybciej jak to możliwe. Jeśli przez dłuższy czas nie otrzymujesz od nas wiadomości oznacza to, że emaile lądują w SPAMIE.

 

 

Najczęściej zadawane pytania:

Dlaczego nie działa? – Za nim wyślesz takie pytanie, prosimy o sprawdzenie daty ostatniej płatności.

Nie mogę zalogować się do panelu: – Panel klienta został wyłączony.

2 + 5 =

dla aktywnych klientów

DZIAŁ TECHNICZNY

 

Przed wysłaniem wiadomości koniecznie, sprawdź swoje połączenie internetowe. W 95% usterka leżała po stronie dostawcy internetowego lub aplikacji SMARTIPTV.

Jeżeli linia nie działa, zainstaluj apliakcję GSEiptv na telefonie, wklej link m3u i korzystając z sieci komórkowej uruchom aplikację. Jeśli GSE odbiera, zresetuj router i telewizor oraz wgraj nową listę na serwer siptv.

10 + 5 =

INFORMACJA

Dziś w godzinach 10:00 - 14:00 zostanie przeprowadzona konserwacja serwera.